01 February 2007

Og jeg siterer Børud: "livet er herlig"

Livet fortoner seg fortsatt godt for denne jenta... som alltid. Jeg skal snart begynne i barnearbeidet i kirka- vi tenker å starte opp nytt og stilig opplegg i mars, så før det er det bønn og planlegging... vi(oss i barnearbeidet) gleder oss, og er spente på hvordan det kommer til å gå. Ellers er det fortsatt gøy å studere matte og geografi- mye spennende å tenke på... I dag hadde vi øvelse i å gjenkjenne mineraler i geografien ledet av en meget (og med meget så mener jeg innmari) entusiastisk fyr fra "skaune", han hadde dialekten inne... Og så har jeg fått meg jobb! vestby sykehjem ønsket meg hjertelig velkommen til fellesskapet- og jeg har første vakta på lørdag. Det var det.

Ellers tenker jeg at jeg vil bruke tiden fornuftig- lese lekser og alt det der. Det mest fornuftige jeg kan finne på er vel å bli bedre kjent med Jesus... det er så utrolig at Han vil kjenne meg! Det er vel helst det som gjør at livet kan være bra uansett. Så da gjør vi det. Ellers så er det plass til min gode kompis Helge inni der og...

14 comments:

Honningdal.jr said...

flott å høre at du har det bra. men vi håper og krysser fingrene på at du en gang kommer tilbake til stange, blir med på umgdoms og barearbiedet i kirka igje, kanskje studerer noen hedmarks-mineraler og kommer ofte på besøk. :) det jeg prøver å si er: we miss you!!!

Honningdal.jr said...

jeg mente "barnearbeidet".... ;)

Honningdal.jr said...

og jeg mente "ungdoms"og "igjen"...
jeg må visst lese bedre korrektur..

Sven said...

Hei har du blogg

ingvild said...

hei, du og!

ingvild said...

Jeg kommer snart hjem på besøk... får ta en helg om litt. Jeg synes ikke litt dårlig retstrkviinng gjør no særlig, så lenge det ikke er ord deling involvert...

K said...

Can I just mention how confused I am by ord/deling. Can someone please pray for me?

Some one someone..... sob cry

Saxofonmannen™ said...

You poor english girl...

Hilsen orddelingsmafiaen
>:-D

K said...

Thanks mate,
Seriously can't figure out if you're being sarcastic or not - darn it - I used to be able to detect ironi so much better before.

Saxofonmannen™ said...

Jeg er *aldri* ironisk... ;-P

Honningdal.jr said...

Ingvild, du Ingvild. :)
Kan jeg bare få si gratulerer....? :)

ingvild said...

jepp, det kan du få lov til å si. kommer en post snart...

Anonymous said...

nå er det skjedd. jeg kan liksom ikke helt forstå det. men hjertet mitt hoppa da jeg hørte det :) gratulerer. glad i deg :)

Anonymous said...

Hmm, en verden av kjentfolk - utrolig! Og Ingvild har blogg - utrolig! Du lever faktisk! Utrolig!
HAvnet av en eller annen mystisk grunn på din kjære brors blogg og vips var det masse folk jeg kjente gitt! Håper du har det bra - ser sånn ut. Savner deg...og alle andre=) Jeg er blitt erkebygdis og omgir meg med animaler av ulike slag...¤ hester, 2 katter og en hund nå...

Stor klem.
Ellbell