15 February 2007

17 comments:

Paul Andreas said...

GRATULERER!
Går utifra at det er en hemmelig men offentlig ting, siden dere begge legger ut det samme bildet på begge bloggene!
Kjempeglad på deres vegne, ja nå ble jeg glad.

Håper dere ikke gifter dere før jeg er hjemme igjen :)

varm klem fra Pølle

Saxofonmannen™ said...

WHAT!?!

;-P

Freaker said...

Hmm hmmh hmm

Hva har dere gjort.. Skumle greier det der...

Men gratulerer så masse..

Er i det reflekterende hjørnet her jeg: Er det ikke litt sært, to personer fra nesten samme sted, ender på dts i "gokk" i indre Trøndelag blant totalt 10 deltakere eller noe.. Først der spretter øynene opp og de ser.....
Nesten så man begynner å tro på skjebnen her, eller livets irroni... Ja da ser man hva en dts i indre trøndelag kan føre til, altså sterkt å anbefale...

Jaja, men dere får ha videre lykke til.... (noe fastsatt tidspunkt for neste fase enda?)

Saxofonmannen™ said...

Hehe... de måtte faktisk til Brasil før de fikk øynene opp... :-D

ingvild said...

jada, folkens! nå skjer det! 07.07.07 kl 16:00 i stange kirke slår Helge og jeg våre pjalter sammen... det blir skikkelig stas, altså! Møt opp i god tid! pølle: takk for klemmen... den varmet...

Kristian Rem said...

Herlig! Møtte en veldig fornøyd kommende svigrinne av deg, viss dere er enda hakket høyere fornøyd er det brukbart nivå. Gratulerer! Sånn langt frem i tid....dårlig gener ifht neseblod for neste generasjon:)

Saxofonmannen™ said...

Stange...! Det er der det skjer.

Honningdal.jr said...

ja, jammen om vi ikke skal komme og se på dere. :)
Hørte Nils-andreas nesten fikk kaffen i halsen når han var på kaffe søndag for en uke siden idet det blinket på ringefingre både her og der. :)
dere er flotte, så gøy!! :)

S said...

WOW.. Max gratulasjon!

Stort smilefjes

Martine said...

altsaa, jeg tripper rundt her i uniten aa leter etter det PERFEKTE kortet til dere. tror jeg har det naa! 070707, det skal jeg huske.
-agent 007

Anonymous said...

ingvild! det er klart jeg har fått det med meg! jeg har sendt deg en melding både på mobilen og her.. og har i noen dager nå tenkt på at jeg vil ringe deg. jeg ringer deg i morgen når jeg kommer hjem. er i stavanger nå besøk hos slektninger(derfor har jeg ikke ringt...) har forresten vært på besøk hos sven-erik og roger :)

K said...

Allow me to say YAAAAAAAAAAAY on your behalf!!

Eirik said...

Heftig!
Hørte noen rykter men kobla ikke helt før jeg så det her nå. Gratulerer så Meget! :D Dette har jeg troa på! ;) 7/7/07. Det blir bra!

ingvild said...

yup! YAAAAAAAAAY! takk for troa, den har jeg og...

lykkelig i live said...

gratulere masse!
så magisk:)

Anonymous said...

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!Ingvild!!!og Helge! Mine kjære medmedlemmer! GRATULERER!!!ajajaj, dette er verdt en skikkelig bra mengde neseblod;)Framtiden til NNF er jo sikra nå:)Men for å være mer alvorlig-jeg er veldig gla på deres vegne, og ber Guds velsignelse over dere.Amen!

NOVA said...

Olala!! Wow, gratulerer saa masse! Dette var litt av en nyhet aa finne naa som jeg endelig gikk inn paa bloggen din igjen :) Gud velsigne dere masse i forlovelsestiden. Blir godst aa se deg igjen, og gi deg en ekte gratulasjons-klem!