21 January 2007

Det rusler og går...

Jeg tenkte at hvis du lurte på hvordan jeg har det, så skulle jeg informere deg om at jeg fortsatt har det bra... hvis du ikke lurte, hvorfor sjekker du bloggen min da?

Universitetslivet er i full gang allerede. Dette semesteret tar jeg geologi, kalkulus og ex-phil. Ser ut til å bli et spennende år sier du? Ja det tror jeg faktisk at det blir. Jeg tenker at hverdagen fortoner seg bra foreløpig, og det kan vel bare gå en vei- bra! Merker at det kan bli litt arbeid med de der studiene... det er vel meningen. Dessuten tenker jeg at Gud kanskje kunne ha noe spennende på agendaen dette semesteret- så sleng deg på! Det tenker ihvertfall jeg å gjøre. Jeg tenker at Han har peiling...

Forøvrig sliter jeg litt med valgets kvaler- Jazzballett eller pilates? Jeg har bare tid til en av delene- hva tenker du?

12 comments:

Honningdal.jr said...

tenker pilates.

ingvild said...

det tenker faktisk jeg og! tror jeg får dratt med meg ei venninne på det, så slipper jeg å bli så ensom...

Martine said...

pilates er ensformig i lengden... men for all del- slå til! Jazz er derimot ganske kult.

S said...

Pilates!

Liker at du blogger. Du er kul.

ingvild said...

pilates var fullt... så da peiler vi oss nå inn på trening med fitnessball... studentidretten er en spennende sak!

Saxofonmannen™ said...

Hva med bare jazz (uten ballett)?

Anonymous said...

Fitnessball...?

ingvild said...

en fitnessball er en diger ball som man gjør forskjellige øvelser med. fokus på trening av kjernemusklaturen, som pilates. pontius pilates...morsomt. hvem er du?

David Aasen said...

det skulle du vøtt. du kunne lett ha blitt foreviget på filmrull, eventuelt en minnebrikke.

ingvild said...

det der skjønte je ittno ta, david...
nytter ikke å skrive i kode her. russerne vet alt som foregår uansett, unntatt da... *blunk, blunk*

Honningdal.jr said...

har du blitt så opptatt med å trene at du har glemt å oppdatere eller..? ;) en gang når du skal til stange, så må du gjerne komme på besøk asså. :)

K said...

SOOOOoooooo happy to have found your blogg - YAAAY!!
Someone bought me a pilates dvd once, and it was the most painful, boring waste of 1 hour of my life that I'll never get back - hated it SOOOOO much. I'm preaching against it this Friday at FRik - so you might want to pray about that one.

You, however, are not dull - nope, you're nice.